اخذ اقامت سوئیس و یا آلمان

روشهای مهاجرت و اخذ اقامت در کشورهایی مانند آلمان و یا سوئیس بسیار متنوع می‌باشند. از ویزاهای دانش آموزی و برای افراد زیر هجده سال گرفته، تا ویزا و کارت اقامت برای بازنشستگان. در این میان نیز روشهای اقامتی متعددی از دانشجویی گرفته تا کسب و کار شخصی موجود می‌باشند. در برخی از روشهای اقامتی خود شخص به راحتی می‌تواند اقدام کند و ویزا و سپس حق اقامت طولانی مدت دریافت نماید. اما در برخی از روشها، بدون مشاوره صحیح و همکاری با دفاتر حقوقی که در این زمینه تخصص دارند، می‌تواند به راحتی باعث شکست در پروسه گردد به طوری که ترمیم اشتباهات موجود در پرونده بسیار دشوار و در مواردی حتی غیر ممکن خواهد شد.

اینکه شما به طور مستقیم با دفاتری همکاری کنید که در کشور مقصد حضور فیزیکی دارند و مورد اعتماد می‌باشند و نزد آن دولتها رسمیت دارند، اهمیت ویژه ای دارد.

دفاتر واسطه که خارج از آلمان و یا سوئیس قرار دارند، متأسفانه نمی‌توانند شما را به خوبی یاری دهند چرا که طبق تجربه و مشاهدات، اغلب نه تخصص و دانشی در زمینه حقوق اقامت در کشور آلمان یا سوئیس دارند و نه اینکه نزد این دولتها دارای رسمیت و یا اعتماد می‌باشند.

گذشته از اینکه در بسیاری از مراحل پرونده، ادارات در آلمان و یا در سوئیس نیازمند تماس مستقیم از طریق تلفن ثابت و یا پست با شما و یا وکیل پرونده می‌باشند.

طریقه تکمیل درخواست و توضیحات تکمیلی که مطابق با قوانین روز می‌باشند نه تنها از بروز اشتباهات تاکتیکی در پرونده جلوگیری می‌کند، بلکه تصمیم گیری برای کارمند مسئول را نیز آسان تر می‌نماید.

دفتر ما این امکان، قابلیت و اعتبار را دارد، که شما را در راه اخذ ویزا و اقامت در کشور سوئیس و یا آلمان از ابتدا تا انتها همراهی کند و تمامی مراحل پرونده را به انجام برساند. بسیاری از افرادی که این مسیر را با ما طی کرده‌اند و اکنون در این کشورها ساکن می‌باشند، همواره از خدمات ما در حل سایر مشکلات اداری و حقوقی استفاده می‌کنند.